الكلام كلامنا المنتدي الأول لشباب قرية الهياتم

نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى قرية الهياتم
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 829894
ادارة المنتدي نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى قرية الهياتم
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 829894
ادارة المنتدي نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك يا {زائر}.

نكت على الزمالك2 من محمد طلعت فيشار وانا الى واضع الى قبله

MIDO_99123
    MIDO_99123
    عضو جديد
    عضو جديد

ghjj نكت على الزمالك2 من محمد طلعت فيشار وانا الى واضع الى قبله

مُساهمة من طرف MIDO_99123 الخميس يناير 14, 2010 8:35 pm

واحد زملكاوى متعصب خطب واحدة بيسالها عن عيد ميلادها قالت له 6\1 .................فسخ الخطوبة

اهلاوى اتجوز زملكاوية ستتها

واحد زملكاوى مراتة بتقولة مش انت الراجل الاول فى حياتى . قالها انا زملكاوى ومتعود على التانى

مرة واحد زملكاوي اشترى بطيخة لقاها من جوة حمرة أم سبها و جري

اية الفرق بين الزمالك والتاكسى

التاكسى بيشيل اربعة اما الزمالك بيشيل ستة

مره واحد اهلاوي سال واحد زملكاوي الساعه كام قله سته الا بيبو

مره ولد فرحان جدا عشان نجح ولما ورا ابوه الزملكاوي النتيجه ضربه جدا لييييييه؟؟؟؟؟؟؟

عشان جاب سته على سته

مره واحد زملكاوي خلى المنبه بتاعه على الساعه سته فلما رن المنبه قال بيبو000بيبو000بيبو

واحد زملكاوى بيوقف تاكسى بيقوله 6 اكتوبر فقاله لا ستة واحد

مرة واحد زملكاوى اشترى كيكه طلعله فيها متعب وابو تريكه

مرة واحد زملكاوى فات طلعلة بركات

مره واحد زملكاوي بيوقف تاكسي بيقله ابو العلى يا اسطه قاله لا ابو تريكه يا خفيف

مره واحد زملكاوي راح للترزي قال له فيصلي بدله

مرة واحد زملكاوي خد 6 علي افاه وقال ( ماتقدرش ) راح واخد 4 وقال ( ماتقدرش )راح واخد 3 راح معيط ورفع ايده واعترف ان الاهلي سيده

مذيعة تليفزيون قابلت شاب فى الشارع سألته سؤال جاوب إجابة صحيحة ،قالتلة
    تحب يشوف أيه رد بسرعة: أمى الله يرحمها ، ردت المذيعة مستحيل وقالتلة
    يطلب طلب آخر ، فكر الشاب ثم قال : أحب أشوف الزمالك وهو بياخد الدورى ...
    ردت المذيعة بسرعة لأ أجيبلك امك أسهل

بيقولك هايشيلوا شبكة موبينيل وفودافون واتصالات من مصر لية ؟؟؟؟؟

هايحطوا شبكة الزمالك علشان بتستقبل أحسن

الناس دلوقتى بتغير فودافون وموبينيل ليه ؟؟؟؟؟
    شبكة الزمالك بتشيل اكتر
    نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_razz نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_cheers نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 168558 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 163803 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 21537 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 834859 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 789462
    MIDO_99123
    MIDO_99123
    عضو جديد
    عضو جديد

ghjj رد

مُساهمة من طرف MIDO_99123 الجمعة يناير 15, 2010 1:34 pm

جمده موت نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 804300 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 168558 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 712877 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 31654 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 53862 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 905368 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 14495 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 695986 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 608472 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 617456 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 83168 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 834859 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 38533 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 591761 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 318167 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 21537 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 789462 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 83584 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 111878 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 972523 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_biggrin نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_smile نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_sad نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_surprised نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_cool نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_rendeer نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_farao نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_king نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_study نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_scratch نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_jokercolor نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_santa نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Drunken_smilie نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Sleep نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_sunny نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_albino نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Bom نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_basketball نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Affraid نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Confused نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_porc نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_monkey نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_rabbit نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_bounce نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Alien نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_pale نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_silent نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_tongue نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_neutral نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Suspect نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Herz نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Kopfschuettel نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله At نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_arrow نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_idea نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_question نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_exclaim نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_wink نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_rolleyes نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_flower نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Icon_rr نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله Lol نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 804300 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 239601 نكت على الزمالك2 من محمد طلعت  فيشار وانا الى واضع الى قبله 133736

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 10:45 am