الكلام كلامنا المنتدي الأول لشباب قرية الهياتم

الغربة والزواج 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى قرية الهياتم
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الغربة والزواج 829894
ادارة المنتدي الغربة والزواج 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الغربة والزواج 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى قرية الهياتم
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الغربة والزواج 829894
ادارة المنتدي الغربة والزواج 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك يا {زائر}.

الغربة والزواج

مصطفي كامل
    مصطفي كامل
    عضو ماسى
    عضو ماسى

الغربة والزواج Empty الغربة والزواج

مُساهمة من طرف مصطفي كامل الأحد سبتمبر 27, 2009 7:54 am

الغربة والزواج

المهم انا بس كنت عايز اتكلم في موضوع محيرني شويتين ثلاثة ان انا مثلا ( وزيي كتير ) مسافر في بلد عربي اشتغل و اتغرب و ......... ( طبعا عارفين بقية الفيلم
    طيب السؤال هنا انا لما احب اتجوز ( وانا اساسا عايز يعني ) اعمل اية هل ان المنطقي وبمنتهي السهولة اني اكلمهم في البيت فيجيبولي اسم اتنين تلاتة وانزل في شهر ( اللي هوا الاجازة ) اني اشوفهم واختار وافهم البنت دي ( خصوصا ان اهم حاجة هيا تفكيرها ازاي ودة مبيكونش مكتوب علي جبينها بالبنط العريض يعني انها بتفكر كويس وطموحة ولا ملهاش في اي حاجة )ودة انا مش مقتنع وفي نفس الوقت صعب في الغربة المنيلة دي اني اقابل واحدة احبها وتحبني واتفاهم معاها ( ودة صعب مش سهل في السفر ) وبعد كدة انزل بيها ونشوف رحلة المعاناة في اني اقنع اهلي واهلها بالموضوع دة خصوصا ان الاهل طبعا مبيكونوش عارفين اي حاجة عن بعض وعننا احنا كمان علي العموم انا لسة مجربتش لا دة ولا دة
    " وعلي فكرة ليا برضة اصدقاء بنات واعرفهم و بحترمهم بقالي سنين يعني انا مش عايش في قمقم ولا حاجة يعني "
    طيب يبقي الحل اية بقي استني الصدفة ولا اني افضل اسلم علي كل واحدة راكبة معايا في الطيارة يمكن
    خلي بالكم برضة ان الولد برضة ( في منهم يعني مش كلهم ) بيكونوا عايزين يحسوا بالطرف التاني ويحبوا ويتحبوا ويعيشوا حياة ظريفة مش يسيبوها للصدفة يعني بعد اول طفل وهوا بيكتب اسم الام في شهادة الميلاد اية دة فتكات مين اية الاسم الغريب دة
    فجربوا كدة نفكر في الموضوع دة وخلوا بالكم دة مش موضوع رجالي خالص لان اي علاقة بين اتنين البنت والولد هما اطراف الموضوع فمينفعش نتكلم عن طرف واحد
    بس هوا دا سؤالي اية المفروض ان الواحد يعملة علشان ميهينش الطرفين rendeer

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 5:52 pm