الكلام كلامنا المنتدي الأول لشباب قرية الهياتم

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى قرية الهياتم
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع 829894
ادارة المنتدي اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى قرية الهياتم
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع 829894
ادارة المنتدي اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك يا {زائر}.

hany
ممدوح الغزالي
Dentist
حسين السيد الشيخ
رحاب
زهرة الياسمين
حنين
وعجلت اليك ربى لترضى
كمال عواد
13 مشترك

اول كليب صنع ابناء الهياتم ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع

كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty اول كليب صنع ابناء الهياتم ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع

مُساهمة من طرف كمال عواد السبت فبراير 21, 2009 12:04 am

[size=24][color=blue]عمل صافى خالص والكليب الدينى للمطرب اشرف عبدالرحمن كلمات شوقى الديش الحان كمال عواد

رابط للتحميل ثرى جى بى اسرع وهو الرابط الاول والرابط الثانى ام بى فور بطىء نسبيا ولكنه اجود http://www.4shared.com/file/84938764/8733cb3e/SORA___3GB.html
    http://www.4shared.com/file/88653975/8d064de3/__VTS_01_1.html

عدل سابقا من قبل كمال عواد في الأحد فبراير 22, 2009 10:06 pm عدل 2 مرات
    وعجلت اليك ربى لترضى
    وعجلت اليك ربى لترضى
    مستشار المنتدى
    مستشار المنتدى

اوسمه : اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Eshrraf3am

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty رد: اول كليب صنع ابناء الهياتم ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع

مُساهمة من طرف وعجلت اليك ربى لترضى الأحد فبراير 22, 2009 1:58 am

مشكور وجارى التحميل

وفى انتظار باقى الاعمال
    حنين
    عضو جديد
    عضو جديد

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty رد: اول كليب صنع ابناء الهياتم ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع

مُساهمة من طرف حنين الأحد فبراير 22, 2009 7:51 pm

السلام عليكم ماشاء الله جميله اوووووووووووووى وفى انتظار المزيد وربنا يوفقكم
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الأحد فبراير 22, 2009 9:53 pm

انا شاكر ليكم جدا لانى اخذت من وقتكم فى تحميل العمل الفنى ولحضراتكم رابط تحميل لالاوديو فقط

http://www.4shared.com/file/88783305/fc1c49e6/__online.html
    زهرة الياسمين
    زهرة الياسمين
    عضو فضى
    عضو فضى

اوسمه : 4

مُساهمة من طرف زهرة الياسمين الإثنين فبراير 23, 2009 3:30 pm

فيديو جميل والله

بس انا عندى استفسار بسيط ؟؟؟؟
    انتم سجلتم الاغنية فين ؟؟؟؟؟

ومجهود رائع جدا

go on
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty الف الف شكر

مُساهمة من طرف كمال عواد الإثنين فبراير 23, 2009 6:51 pm

وردا على الاخت زهرة الياسمين ان هذا العمل تم تنفيذه فى القاهره من استوديو ومهندس صوت وموزع للحن وشارك فى انتاجه قناة دريم واذيع هذا العمل على قناة دريم 1؛ 2
    فى رمضان الماضى يوميا بعد الفطار مباشرة والحمد لله اثار اعجاب الجميع ونامل فى الخطوه القادمه ان تكون احلى
    وهذا العمل يذاع الان على قناة دريم 1 بس قبل الفجر مع مجموعة الاغانى الدينيه لعلى الحجار وحسين الجاسمى وخلافه يعنى علشان يطلع عمل زى ده بيكلف والحمد لله نملك الموهبه التى لو تيسر الامر يصبح لنا مكان
    فاعوا لنا بالتةفيق ولالاستاذ اشرف عبدالرحمن الذى عليه كل الاعباء المطرب الرائع الذى ينتظره الكثير اما انا ملحن العمل فانا نقطه فى بحر هذه الموهبه الجميله لالاستاذ اشرف فادعوا لنا
    رحاب
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف رحاب الثلاثاء أبريل 07, 2009 2:00 am

اغنية رائعة بجد جدا فين الاعمال الجميلة دى .... ليه محدش يعرفها .. انا تخيلت وانا بسمعها انى رجعت لزمن الفن الجميل ومصدقتش انها من الاغانى الجديدة ... دى من عصر عبد الحليم حافظ ... مش من العصر ده ...ربنا يوفقكم بجد والله وياريت حاجات عاطفية واغانى تانية رجعونا للفن الجميل كفاية اللى بنسمعه غصب عننا ... عايزة بس اسأل سؤال وانا اسفه عليه .. انتو مين هل هواه ولا محترفين .. وليه محدش سامع عنكم رغم انكم من الواضح المستوى العالى جدا فى كل حاجة

الطريف انى كنت بدور على كمال الطويل فطلع فى جوجل كمال عواد من ضمن الاسماء فبحسب اوبريت عواد باع ارضه قلت اسمعه .. ولما دخلت وسمعت الاغنية حسيت ان فعلا كمال الطويل اللى ملحن الاغنية واللى بيغنى عبد الحليم حافظ .. وفوجأت انها من جيل جديد اليومين دول ... بس بصراحة ربنا يوفقكم ونسمع جديد عن قريب .
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الثلاثاء أبريل 07, 2009 7:44 pm

والله مش عارف اقول ايه على الرد اللى كله زوق واحترام وبعدين حد فاهم فى الفن

وبعدين تلاقى اسمى على النت مع كمال الطويل ده حاجه تشرف جدا وتفتح النفس

لاعمال اخرى...........بس هى المشكله فى الانتاج يعنى الفلوس علشان نظهر باللون

بتاعنا فى وسط الارف اللى موجود وطبعا انا اسف فى التعبير...........ولكن نحن موهوبين ولسنا محترفين

والف الف شكر...........وانشاء الله هرفع على المنتدى ده حاجات بصوتى قريب جدا

وشرفتى منتدى بلدنا الصغيره
    حسين السيد الشيخ
    حسين السيد الشيخ
    عضو مميز
    عضو مميز

اوسمه : 1

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty دائما اقول الهياتم ولادة من المواهب فى جميع التخصصات

مُساهمة من طرف حسين السيد الشيخ الأحد أبريل 12, 2009 6:55 pm

الاخ الحبيب كمال عواد
    ارجوا الاستمرار فى اعمالكم و الى الامام و الله الموفق و انشاء الله فى المرة القادم يكون احسن و احسن
    موداعبة / ارجوا المرة القادمة تكون كلمات ايمن ابو الحسن /
    اخوكم حسين الشيخ
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الأحد أبريل 12, 2009 9:03 pm

اهلا اهلا استاذ \ حسين منور ياباشا منتدى بلدنا وشرفتنا والله وشكرا جدا لمرورك الطيب والمره

الجايه نخلى ايمن ابو الحسن يكتب علشان خاطرك.........ماهو معاك باين فى السعوديه.............

لو تعرف رقم محمد الميت يزيدى عرفه بالمنتدى علشان كان عايز اسطوانه ولم يتسنى لى الوقت

خليه يحمل الاغنيه من على الموقع هنا لو سمحت لك الظروف....اخى الفاضل
    حسين السيد الشيخ
    حسين السيد الشيخ
    عضو مميز
    عضو مميز

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty حبيى كمال

مُساهمة من طرف حسين السيد الشيخ الإثنين أبريل 13, 2009 12:50 pm

ارجوا الاهتمام بشباب الهياتم علشان احنا كبرنا و خلاص ذى الناس مابتقول راحت علينا و البركة فيكم
    وعلى فكرة انا كل يوم تقريبا ادخل على الموقع فى اوقات الفراغ يعنى ممكن قبل انتهاء الدوام بنصف ساعة
    لذيادة المسؤلية و لو كلمت ايمن هيعرفك
    فارجوا الاهتمام و ارسال سلامى الى كل ابناء القرية و عوزين يكون فى اتصالات بينكم و تحديد يوم للحوار و التناقش فى مشاكل القرية و طريقة حلها و يكون الاجتماع دورى و ياسيدى انا انشاء الله سوف اكون عندكم يوم 15/7/2009
    و لو عاوز اتبنى الاجتماع الاول ليس لدى اى مشكلة
    وذلك حتى نرتقى بالهياتم والله البلد فيها شباب ذى الورد بس عوزين يجمعوا
    مع تحياتى و اشواقى اليكم جميعا
    اخوكم فى الله / حسين الشيخ
    للاتصال / KAKA_SASA472002@YAHOO.COM
    رحاب
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف رحاب الثلاثاء أبريل 14, 2009 12:27 am

انا اسفه ممكن اسأل على حاجة .. هو مفيش اعمال فنية جديدة ؟؟؟ ... انا كل ما ادخل عشان اتابع حاجات جديدة ما بلاقيش حاجة ... وهل الاغنية اللى فاتت دى كل المشتركين فيها من قرية الهياتم .. ولا الاستاذ كمال بس هو اللى من القرية .... فى انتظار الجديد
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الثلاثاء أبريل 14, 2009 6:07 pm

حسين السيد الشيخ كتب:ارجوا الاهتمام بشباب الهياتم علشان احنا كبرنا و خلاص ذى الناس مابتقول راحت علينا و البركة فيكم
    وعلى فكرة انا كل يوم تقريبا ادخل على الموقع فى اوقات الفراغ يعنى ممكن قبل انتهاء الدوام بنصف ساعة
    لذيادة المسؤلية و لو كلمت ايمن هيعرفك
    فارجوا الاهتمام و ارسال سلامى الى كل ابناء القرية و عوزين يكون فى اتصالات بينكم و تحديد يوم للحوار و التناقش فى مشاكل القرية و طريقة حلها و يكون الاجتماع دورى و ياسيدى انا انشاء الله سوف اكون عندكم يوم 15/7/2009
    و لو عاوز اتبنى الاجتماع الاول ليس لدى اى مشكلة
    وذلك حتى نرتقى بالهياتم والله البلد فيها شباب ذى الورد بس عوزين يجمعوا
    مع تحياتى و اشواقى اليكم جميعا
    اخوكم فى الله / حسين الشيخ
    للاتصال / KAKA_SASA472002@YAHOO.COM

استاذى حسين

يا حبيبى والله يشرفنى ان انت موجود معانا النهارده وترجع بالسلامه كده انشاء الله ونشوفك على خير يارب

وفكرتك جميله جدا ولما ترجع نشوف موضوع الاجتماع....وجميل جدا احساسك العام بالبلد

وانا هضيف ايميلك حالا يا حبيبى سلامى لكل اللى عندك وسلامى لايمن
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الثلاثاء أبريل 14, 2009 6:17 pm

رحاب كتب:انا اسفه ممكن اسأل على حاجة .. هو مفيش اعمال فنية جديدة ؟؟؟ ... انا كل ما ادخل عشان اتابع حاجات جديدة ما بلاقيش حاجة ... وهل الاغنية اللى فاتت دى كل المشتركين فيها من قرية الهياتم .. ولا الاستاذ كمال بس هو اللى من القرية .... فى انتظار الجديد

الاخت رحاب ماهو انتى لو خدتى بالك فى اول المشاركه انا قلت اللى قائم بالعمل ابناء الهياتم

واولنا المطرب الرائع الجميل الدكتور بالمعهد العالى للموسيقى العربيه( الاستاذ اشرف عبد الرحمن)

الذى اعطى لى الفرصه للتلحين..........واعطى الفرصه للمؤلف الكلمات......ونحن نتمنى اعمال اخرى

انشاء الله تسعدنا وتسعد الناس قولى يارب.......................

اما انا فساحاول ارفع ليكم حاجات بصوتى ولكن على العود انشاء الله.......يسعدنى مرورك
    حسين السيد الشيخ
    حسين السيد الشيخ
    عضو مميز
    عضو مميز

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty كمال ردك فوق الممتاز على الاخت رحاب

مُساهمة من طرف حسين السيد الشيخ الثلاثاء أبريل 14, 2009 6:33 pm

هذة هى اخلاق اولاد البلد
    د/ محمد الزرقا فى مصر ولا فى السعودية
    Dentist
    Dentist
    Admin
    Admin

اوسمه : 3

مُساهمة من طرف Dentist الأربعاء أبريل 15, 2009 11:35 pm

ما شاء الله عليكم وعلي كل اللي شارك في ها العمل الرائع

الي الامام ان شاء الله

اما بخصوص الراي اللي اقترحه الاستاذ حسين فا ده بادره خير منك جزاك الله كل خير عليها وان شاء الله نشارك فيها جميعا

غير متواجد بسبب الامتحانات
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الخميس أبريل 16, 2009 12:06 am

Admin كتب:
    ما شاء الله عليكم وعلي كل اللي شارك في ها العمل الرائع

الي الامام ان شاء الله

اما بخصوص الراي اللي اقترحه الاستاذ حسين فا ده بادره خير منك جزاك الله كل خير عليها وان شاء الله نشارك فيها جميعا

غير متواجد بسبب الامتحانات

ياباشا الله يقويك احنا هنا مكانك...............الامتحانات اهم شىء

والف شكر على رايك اللى نورنى ...........وربنا يوفقك يارب
    ممدوح الغزالي
    عضو جديد
    عضو جديد

اول كليب صنع ابناء الهياتم     ادخل وحمل وخلى المنتدى يولع Empty تعليق

مُساهمة من طرف ممدوح الغزالي الثلاثاء يوليو 28, 2009 3:58 pm

اخواني /اخواتي / ابناء الهياتم الكرام
    سمعت اليوم العمل الجميل الذي قمتم به , انه من دواعي سروري ان يقوم بهذا العمل الرائع مجموعة مميزة من شباب القرية رمزا وفخرا لقريتنا الحبيبة , واتقدم بالشكر الجزيل لكل من ساهم في هذا العمل , وكل من شارك بالتعليق .
    وإلى المزيد من الأعمال الجميلة , وتمنياتي للجميع مزيد من التقدم والإزدهار.
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الخميس يوليو 30, 2009 12:28 am

ممدوح الغزالي كتب:
    اخواني /اخواتي / ابناء الهياتم الكرام

سمعت اليوم العمل الجميل الذي قمتم به , انه من دواعي سروري ان يقوم بهذا العمل الرائع مجموعة مميزة من شباب القرية رمزا وفخرا لقريتنا الحبيبة , واتقدم بالشكر الجزيل لكل من ساهم في هذا العمل , وكل من شارك بالتعليق .

وإلى المزيد من الأعمال الجميلة , وتمنياتي للجميع مزيد من التقدم والإزدهار.

استاذى الفاضل استاذ ممدوح......اولا...شرفنى مرورك الاكثر من رائع...على مشاركتى المتواضعه

وانت هو الذى نموذج للتميز...ومن امثال حضرتك نتعلم...كيف نتميز.....فانتم الجيل الافضل على الاطلاق..الذى تتشرف به قريتنا

ومن ارائكم نعمل لالافضل...فبالنيابه عن كل المشاركين فى العمل...اشكرك شكرا جزيلا...

وانتظر منا قنابل فنيه هادفه باذن الله....فلقد كانت اغنية صوره وايه. هى استهلال لما هو قادم واحلى باذن الله.تعالى

وادعو الله العظيم.....ان يرزقنا ويثبتنا على الاخلاص فى السر والعلن.................اخوك...كمال عواد
    hany
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف hany الجمعة أغسطس 21, 2009 1:46 pm

ايه الجمال ده يا فنان

انا في انتظار صوتك ع العود
    وانا عارف انك على العود ممتاز سمعتك قبل كده لو انت عارفني ولو مش عارفني انا واحد قريبك مش من الهياتم

في انتظار ابداعك
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد الجمعة أغسطس 21, 2009 5:48 pm

hany كتب:ايه الجمال ده يا فنان

انا في انتظار صوتك ع العود
    وانا عارف انك على العود ممتاز سمعتك قبل كده لو انت عارفني ولو مش عارفني انا واحد قريبك مش من الهياتم

في انتظار ابداعك

الاول نورت ياعم هانى مشاركتنا المتواضعه........اما بخصوص تخمينى مين انت صعب شويه الموضوع ده

انت تبين نفسك احسن ( ههههههههههه)....هنا فى منتدى الهياتم...فيه شوية وضوح...ونعتمد على المصارحه

ممكن جدا حد يدارى وراء اسم مستعار...ويقول ما بداله....ولكن هيستفيد ايه....

الصراحه بتعطى مصداقيه للمنتدى.........خصوصا انه منتدى لبلد معينه

وبخصوص....سماعى على العود........باذن الله هنزل حاجات قريب

وادعوك باذن الله تعالى.......لمشاهدة قناة دريم بعد الفطار مباشره........فى رمضان...فهناك قنبله فنيه

الحانى وغناء الدكتور اشرف........سوف تسعد الجميع....وهى من توزيع الفنان...احمد الموجى....حفيد الفنان الكبير.....محمد الموجى...............وانشاء الله سوف تذاع ايضا....على قناة الحياه
    dr/life
    dr/life
    عضو ماسى
    عضو ماسى

مُساهمة من طرف dr/life السبت أغسطس 22, 2009 3:08 am

مجهود رائع ياستاذ هشام وصلتنا للعالاميه Smile

وعلى فكره انا بسمعك كتير وانت بتلحن على العود بليل وانا معدى على البحر

وربنا يوفقك
    hany
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف hany السبت أغسطس 22, 2009 2:00 pm

يا فنان أنا هاني حفيد عمتك من القاهرة
    بدون تخمين أهو وعلى بلاطة
    الناس كلهم هنا عاوزين يسمعوا صوتك ع العود
    ارفع بقى الحاجات الحلوة وسمعنا يا فنان
    وسلامي لكل الأهل
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد السبت أغسطس 22, 2009 5:07 pm

د/محمود بطيحه كتب:مجهود رائع ياستاذ هشام وصلتنا للعالاميه Smile

وعلى فكره انا بسمعك كتير وانت بتلحن على العود بليل وانا معدى على البحر

وربنا يوفقك

ههههههههههههههههههههههههههه والله حاجه جميله....طيب ليه ما بتقطعش الوحى عليه.(ههههههه)
    ماهو ده مكتبى بقه يا محمود....المهم نورت مشاركتى المتواضعه....وادعوك انت والاسره الكريمه

لمتابعة قناة دريم 1 وقت الافطار...فى الاغنيه الجديده..............سسسسسسسسسحابه

وكمان قناة الحياه
    كمال عواد
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف كمال عواد السبت أغسطس 22, 2009 5:14 pm

hany كتب:يا فنان أنا هاني حفيد عمتك من القاهرة
    بدون تخمين أهو وعلى بلاطة
    الناس كلهم هنا عاوزين يسمعوا صوتك ع العود
    ارفع بقى الحاجات الحلوة وسمعنا يا فنان
    وسلامي لكل الأهل

هانى ازيك ياحبيبى...هانى شعبان صح..........كل سنه وانتم طيبين...والله جميل ان المنتدى قرب المسافات

كيف اخباركم كلكم هشام وهادى وعمتى سلوى.والاستاذ شعبان...والله نورتونى جداااااااااااااااااااااا
    دى مشاركه لعمل جماعى......فانشاء الله هبعتلك....على الخاص

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 02, 2024 7:04 am